30 junij 2020

La Cucaracha

So mi rekli, da si lahko sama naročim darilo za rojstni dan, samo če se bom potem delala presenečeno.

Paket je prispel pravočasno, barve so bile zelo mamljive, količina pa se mi je zdela ravno prava za jopo iz šestkotnikov. Vzela sem malo debelejšo kvačko (št. 8), namesto klasičnega "granny square" vzorca s tremi šibičnimi petljimi pa sem delala po dve šibični, da je bilo vse skupaj še bolj rahlo.

Oba šestkotnika sem zložila v rokava

in ju podaljšala za nekaj vrstic.

Nekaj vrstic sem dodala tudi na spodnjem delu in nato celoten rob obkvačkala z eno vrsto gostih petelj.

Od sedmih 100-gramskih klobk je na koncu ostalo tole

Gotova - od spredaj,

od zadaj

in zložena - kar ne morem se nagledati teh barv; take južnoameriške se mi zdijo, take ... la cucaracha :)


Nataša