17 februar 2012

Izžrebane


WINNERS

Spremljala sem vse komentarje, upoštevala vse želje, naredila pet kupčkov imen in izžrebala prejemnice Valentinovih obeskov. Kar v olimpijski postavitvi jih pokažem - tri so svoje komentarje pustile pod objavo na blogu, dve pa sta svoje favorite zapisali na FB kotičku.
/ Recipients of my Valentine's presents - in an Olympic arrangement. Three of them left their comments on the blog post and two wrote their selections on the FB site.

1. Nina Mikša
2. DODO
3. Maja (Polipap Crafter)
4. Lucija
5. Moyca Zajšek

Dekleta, čestitke!
Pa naslove mi sporočite, prosim, da bodo obeski čimprej pri vas.
/ Congratulations, girls!

Še enkrat hvala vsem za komentarje, prijazne besede in širjenje glasu o kotičku :)
/ Thank you all once again for your comments, nice words and sharing information about my little corner :)

Lep petek in lep vikend želim vsem!
Have a great Friday and a great weekend!

Nataša

6 komentarjev:

Nina pravi ...

Najlepša hvalaaaa, najlepši je <3...sicer je moder fuuuullll lep, ampak meni barva ne paše...žal :)

lucija pravi ...

super :) spet imama srečo

Suzy pravi ...

Čestitke :)

Lilla Indigo pravi ...

Jako su lijepi. Čestitam dobitnicama! Molim te, posjeti moj blog, dodijelila sam ti nagradu!

lucija pravi ...

danes sem ga dobila (ravno za rojstni dan:) in moram povedati da je v živo 100x lepši kot na sliki. še enkrat hvala, ras je čudovit

DODO pravi ...

Mi je ta objava ušla mimo in kako lepo je, ko dobiš pismo in ne veš kaj je v njemu. Je od Mravljice, je nekaj debelega notri, semena niso...
in potem pridem do viola papirja in notri čudovit zrolan obesek. Najtalepša hvala.