01 april 2020

Pisani kvadratki - končani!


Zgodba o kvadratkih, ki so nastali iz preje, ki je bila prvotno namenjena za mačkone, je na svoje nadaljevanje čakala dobrih osem mesecev.

Končala se je s stavkom: "Ko so bili vsi gotovi, sem si dala malo duška s fotografiranjem, potem pa sem jih na mizi premešala in se lotila razporejanja."

Naj nadaljujem:

Končno postavitev sem (za vsak slučaj) fotografirala,


nato pa naložila kupčke po devet kvadratkov, jih združila s plastičnimi kljukicami za kopalniško zaveso


in zložila v škatlo.


Nato sem se lotila združevanja. Uporabila sem metodo "join as you go" (How to Crochet the Continuous Join As You Go (CJAYG) Method; Hooked by Robin).

Najprej sem poskusila z eno vrsto belega roba, pa nekako ni bilo tisto pravo.


Če bi ostala pri enojnem robu, bi končni rezultat bil precej strašljivo podoben temu :)

Vir: Instagram (sevilce_orguler)

Moji kvadratki so bili vsi gotovi, preden sem naletela na to sliko.
In preden sem našla nasvet, da če kvadratkov ne delaš "v spirali", temveč jih vsako vrsto obrneš, potem ohranijo pravilnejšo kvadratno obliko.
(vzdih)

Kakorkoli, vsakemu kvadratku sem najprej naredila eno belo vrsto vse naokrog in ga šele nato združila s prejšnjim.


Potem pa se mi je po petih vrstah - tam nekje proti koncu avgusta - ustavilo.


Kvadratki so potrpežljivo čakali, da sem naredila nekaj kljukic na seznamu začetih projektov. Po približno osmih mesecih sem končno spet odprla škatlo in nadaljevala.


Ker mi je bilo naklonjeno nekoliko več časa, sem uspela vsak dan dodati vsaj eno novo vrsto.


Celo nitke sem tokrat pospravljala sproti!!!


Zadnjo vrsto sem dodajala na balkonu. Zrak je bil sicer precej hladen, ampak sonce je bilo pravo za fotkanje barv.


Ko je bilo vseh petnajst vrst sestavljenih, sem vse naokrog naredila še dve vrsti, da je zunanji okvir iste širine kot mreža.


Samo še za čisto zadnjo vrsto sem rabila malo drugačen vzorček, da je celotni učinek pravi.


Konec!


Pa še končni fotošuting - najprej zložena,


pa razgrnjena na mizi,


pa še na sedežni. Itak :)


In dokler nimam gugalnice na verandi pred hišo ob morju/jezeru,


prav imenitno paše tudi na stol na balkonu :)


Nataša