06 januar 2012

Uspela!

SUCCESS!


Saj mi ne boste zamerili, če pokažem iz vseh strani, kajne?
/ I hope you won't mind if I show it to you from all sides.

Stoje - vse naokrog
/ Standing up - round and round




Leže - da se vidita pokrov in dno
/ Lying down - showing the top and the bottom



Od zgoraj
/ From above


Od blizu - pikice, moja terapija (zame bolje kot joga, tai-chi, transcedentalna meditacija, gong kopel, vroči kamni, šoping ali čokolada...)
/ Close-up - little dots, my therapy (beats yoga, tai-chi, transcendental meditation, gong bath, hot stones, shopping or chocolate...)


Ja, seveda me že mika, da bi šla delat naslednjo. Ampak je še nekaj stvari na seznamu pred njo...
/ Yes, of course I'm tempted to start another one. But there are a few other things on the list that have to be done before that...

Nataša



P.S.:

*1: Ja, nedvomno sem bolj zadovoljna s to kot s prejšnjo (prvo).
/ *1: Yes, I'm definitely more satisfied with this one than with the previous (first) one.

*2: Klavdija je "kriva" ;)
/ *2: It's Klavdija's "fault" ;)

27 komentarjev:

Helena pravi ...

Super ti je uspela tale oblekica. Kapo dol pred takšnim projektom.Samo občudujem ...

Vladuška pravi ...

Uf, čudovita je in tole je res vražje dobri projekt.

Sandra pravi ...

OMG kok si ti ena pacientka :))))))) sicer to vemo ze dolg ampakse zmeri dobr furas tale stajl :)))) super si oblekla skatlico!!! kapo dol! :)

DODO pravi ...

Na to verjamem, da si ponosna. Eno vidla v živo in je gor enega dela. Če pa izpade tako dobra barvna kombinacije pa sigurno kipiš od ponosa.

Nataša pravi ...

Vau, krasno si to naredila!

Andreja M. pravi ...

Full lepo! Čudovitna barvna kombnacija . Upravičeno si ponosna :)

DIDI pravi ...

o kako prekrasna škatlica, koliko dela, pa če je tako čudovit rezultat, boš to hitro pozabila, da bo naslednja na vrsti.. čestitam..

Suzie pravi ...

Wow! Navdušena sem. Res, res lep unikaten izdelek. Barve so naravnost čudovite. Čestitke za ustvarjalnost (in potrpežljivost). :)
Lp

moi pravi ...

Sem ti rekla, da bo suoer. Krasno si tudi zakrila "šive". Kdor zna, ta zna ;)

Janja pravi ...

Čudovita je. Lepe barve, izdelava super. Lahko si ponosna :). Lp

HRANDICA pravi ...

Neverjetno dobro in si zasluži "fotošuting" iz vseh strano :). Bravo!

Marjeta pravi ...

Zelo, zelo lepa. Tudi meni je rjava kombinacija veliko lepša kot prejšnja modra. ko tole gledam me ima, da bi se tudi jaz enkrat podala v svet Fima.

helena pravi ...

Tole je pa čisto noro... kakšne neverjetne barve in koliko enega dela z vsemi temi špagetki in pikicami. Neverjetna si!!

Barbi pravi ...

Mene je že prva fascinirala do konca. Ampak tole! Tole je pa neverjetnosupermegafantastično mravljinčje delo.

Pa koliko pikic ... se vidi, da si res huda fimo pacientka in potrebuješ dooooooolgo terapijo. :P

barbara pravi ...

Zelo lepo!

Barbara

katarina pravi ...

A čem kej komentirat? Ah ne, ne bom....

Jana pravi ...

uuuuaaaaaaauuuuuuuuuuuu


Svaka čast za potpljenje. Jaz sem prepričana, da ga ti nekje na kg kupuješ. :)

Andreja L. pravi ...

ooo kako je fantastična; delo in pol :-))

Klavdija pravi ...

WAW!...in še 1x WAW!

K pravi ...

Fantastična, absolutno!

Alenka pravi ...

Hudo! Res hudo:barve, izdelava, kombinacija, pikice, pikice,......Noro!!!

Renata pravi ...

Krasna!!! Pa saj ni bilo dvoma, da ne bi uspelo:-) Če ti slučajno zmanjka škatel, imamo mi orng zalogo:-)

McCrafty /Klavdija pravi ...

Več kot uspela, prekrasna je! in noro, koliko potrplenja imaš, super!

Hali pravi ...

Ojej, ker sem samo ene par obeskov naredila vem, koliko je dela...ato rečem...svaka čast.Noro, noro lepa je!

namo pravi ...

Vidla tud v živo.Krasna:):)

Anja pravi ...

Uau! Noro lepa!

majcha pravi ...

Dolgujem zahvalo, ker sem idejo za oblačenje škatle našla prav tukaj.
http://majchin.blogspot.com/2012/04/nekoc-je-bila-plocevinasta-skatla.html