05 april 2014

Blatna kopel



Otrok je videl torto.


Otrok si je tako torto zaželel za rojstni dan. Petnajsti.
Mati so rekli: od vseh živali na svetu ti še najlaže naredim prašiče :D

Iz marcipana. Čisto miceno obarvanega z rdečo jedilno barvo, da je bolj "barva mesa".
Približno tako kot iz Fima, samo dosti bolj lepljivo in precej večje :)


S samo torto se nisem ukvarjala. Ta del sem prepustila tistim, ki obvladajo. Obliko, okus, konsistenco. Že neštetokrat preizkušeno. Tokrat smo rekli, naj bo čisto brez okraskov. Nekako niso mogli čisto brez.


Ploščice sem snela, krema ob spodnjem robu pa mi je prišla prav, zato sem jo pustila.


Okrog cele torte sem naslonila (nalepila) "ograjo" in jo še nekoliko zavarovala s trakom.


Nato sem nalila in razmazala "blato" :)


In namestila "kopalce" in razposajene otročiče :)


Še nekaj posnetkov od blizu.



O tem, da je bil pretežen zvok v kuhinji cviljenje od navdušenja, mi verjetno ni treba posebej poudarjati ...

Nataša