22 julij 2018

Sivkin dan

V preteklosti sem že nekajkrat imela možnost, da bi prisostvovala in sodelovala pri žetvi sivke, pa je do letos nikoli nisem izkoristila.

Prejšnji teden pa me je premamilo povabilo na Sivkin dan na Kmetiji Vrhivšek.
Prijavila sem se, preslišala obete za slabo vreme in v soboto preživela čudovit sončen, vijolično obarvan in dišeč dan v prijetni družbi.

Od sonca obsijani grmi v moji najljubši barvi so že čakali.
Samo še škarje, pa je šlo - šop za šopom,
najprej na travo,
potem v torbo, pa z vrta
v kotel, nad paro...
Poleg destilacije je bila na sporedu še izdelava mila in repelenta.
Domov sem poleg izdelkov prinesla en sanjski šopek
in nekaj novih prispevkov za foto album.
Tudi nekaj nevijoličnih
Ampak ... sivka, to je res bil tvoj dan!
Alenka in Rudi, hvala <3

Nataša