13 julij 2019

A ti še sploh znaš kaj drugega kvačkat?


Pred časom sem naletela na načrt za kvačkanega mačkona (Large Ami Cat Crochet Pattern na amigurumi.today).


Izdelava se mi je zdela precej preprosta, še posebej pa so me pritegnile barvne kombinacije.


Šla sem v akcijo in našla točno to prejo, kot je uporabljena v originalnem načrtu: "Alize Cotton Gold, številke 3299, 4146, 4147, 4530, 4531, 5508 in 6794. Poleg barv je imenitna tudi na otip.


Lani na poti v Beograd sem se lotila izdelave.


Naredila sem vse dele in se lotila sestavljanja. Pri glavi/obrazu se mi je zataknilo. Ni in ni mi bilo všeč. Poskusila sem dvakrat, trikrat, potem pa sem vse skupaj dala v vrečko in v "skladišče".

Do letošnjega junija. Ki je bil ... čuden. In sem vse negativne občutke hotela nevtralizirati z nečim pisanim, prijetnim, uporabnim. Pa sem se spomnila na moje Alize Cotton Gold klobke. Poskusila sem s prvo. Kvadratek - ne prevelik, da bo "kjut", pa ne premajhen, da ne bo preveč "šivanja" na koncu. Še en, pa še en ... iz prve klobke jih je nastalo dvajset, pa še nekaj preje je ostalo. Hiter izračun: 7 x 20 je 140, torej pravokotnik 14 x 10? Ok.

In je šlo. Hitro. Po trije, štirje so nastali med vožnjo, pa na balkonu na soncu, pa na obisku ... Kupčki so kar rasli.


Ampak ... v eni od klobk je bilo nekaj sive barve, ki mi ni sodila k vsem ostalim. Zato sem večino sive izpustila in ostanke od preostalih šestih skombinirala tako, da sem na koncu dobila 135 kvadratkov. Torej 15 x 9? Še bolje - nekako bolj pravo razmerje za odejo.


Ko so bili vsi gotovi, sem si dala malo duška s fotografiranjem,


potem pa sem jih na mizi premešala in se lotila razporejanja.


Nadaljevanje sledi.

Nataša