21 december 2019

Včasih, ko ne morem spati

Čisto spontano je nastalo tole ...

Na pisalni mizi imam vedno A3 blok in kozarec s flomastri, a vse skupaj služi pretežno kakim sprotnim zapisom in "odsotnemu" risanju vzorčkov in čačk med telefoniranjem ali premlevanjem stvari v glavi.

Tudi tokrat sem nekaj premlevala. In je kar naenkrat na listu nastala debela črna črta, tanjši flomaster pa se je lotil izpolnjevanja z vzorčkom.
Pa sem hotela videti, če bo naslednja navpična debela črta zadovoljivo ravna in kolikor toliko vzporedna s prejšnjo. In je bila.
Pa še naslednja. In naslednja.
Vzorčki so šli kar sami od sebe, sploh jih ni bilo treba siliti :)

Vmesnih faz nisem fotkala, ker priznam, da nisem pričakovala, da bom napolnila cel list.
Vmes sem se zalotila, da razmišljam: Če bo tole šlo do konca lista ... Jaz, ki sem vedno glasno razglašala, da mi je uganka, zakaj so tovrstne pobarvanke takšen hit. Da meni ne predstavljajo sprostitve, ampak stres - ker imam občutek, da bi v tem času lahko naredila kaj drugega, kaj bolj oprijemljivega, uporabnega ...

No, šlo je do konca lista.
In poželo kar nekaj odobravanja, ko sem naredila nekaj kopij in jih podarila kot pobarvanke :)



Nataša