01 januar 2020

Nekaj novega

Od vseh raznoraznih izzivov, ki si jih zadajam(o) prvi dan v letu, sem se tokrat odločila za fotografskega. Malo sem iskala ideje in navodila za izvedbo, pa so se mi tisti, pri katerih so teme določene za vsak dan, zdeli malo prehudi, fotka na dan s čisto poljubno tematiko pa tudi tako zelo zahtevna naloga.
Zato sem skombinirala elemente treh izzivov:

- prvi je z bloga Everyday Eyecandy, iz leta 2017 - tedenske teme, vsak teden ujamem vsaj eno na določeno temo
- drugi je podoben, letošnji, s strani Chrissy Deal - tedenske teme, prav tako vsak teden vsaj ena na določeno temo
- tretji je čisto splošen, "fotka na dan", brez določene tematike - za dopolnit preostale dneve v tednu :)

Dnevno jih bom objavljala na Instagramu:

@crafti_nata_photography
(čisto nov IG račun, ustvarjen danes prav za ta namen)

Tedenske galerije s komentarji o fotkah in izzivu na splošno pa boste vsako nedeljo našli tudi tukaj.

- - - - - - -

Izziv začenjam s spodnjo fotografijo (danes jo tukaj izjemoma objavljam posamično, ker je pač prva), na temo You: At the Beginning.

Ker se približno tako počutim na začetku leta, po vsem, s čimer me je obmetavalo 2019.


Ampak ... vdih, izdih, gremo v novo leto, v nove izzive - fotografske in vse druge.
Da bo fotka na temo You: At the End popolnoma drugačna ...

Nataša