28 julij 2020

Vijolični visoki karo

Na zalogi sem imela nekaj (no, šest, če sem natančna) vijoličnih tortic
in nekaj ostankov od zadnjega projekta.
Skombinirala sem dvojno nit in vzela debelo kvačko (št. 12). Tudi tokrat sem začela s c2c vzorcem, le da sem nameravala narediti štiri manjše pravokotnike, združene tako, da bi bili obrnjeni zrcalno en na drugega.
Prav neverjetno hitro je šlo.
Tudi priključevanje drugega pravokotnika se je izkazalo za popolnoma izvedljivo.
Tretjega sem priključila desno spodaj.
Urica ali dve na soncu,
pa je bil še četrti del zaključen.
Visoki karo :)
In čisto malo nitk za pospravit.
Za obrobo sem lahko izbirala med temnomodro in sivo.
Izbrala sem modro.
Gotova - čez celo kuhinjsko mizo.
Poziranje na sedežni.
Zložena ... in pripravljena za na pot k slavljenki.

Nataša