16 december 2020

Iz zone udobja - za udobne zokne

Ob vsem, kar sem že letos imela v delu, sem dobila vprašanje: "A nogavice tudi delaš?"
Sem rekla, da jih še nisem.
Pa so rekli, da če vse drugo tako fajn kvačkam, da bom tudi nogavice znala.

Ok, super, da imate tako dobro mnenje, ampak ... kvačkane nogavice v moji glavi so take otroške, debelejše, tople, za doma, nič posebnega.
Za odraslega pa pač morajo biti pletene.
Na 5 pletilk. S tanko volno. Tako za pletilke 2,5.
- Velikost?
- 45.
- Seveda. (Zakaj bi nogavice, ki jih bom pletla prvič v življenju, bile kaj manjše?)

- Barva?
- Modra in rdeča.
- Seveda. (Ob zaprtih trgovinah z volno in izropanih spletnih trgovinah sem se morala zanesti na domače zaloge. In modro-rdeče kombinacije seveda ni bilo dovolj za cel par, ampak samo za vmesne proge v prevladujoči modro-sivi. Ampak zakaj bi se pri pletenju na pet pletilk poskušala izogniti menjavanju nitke na vsakih nekaj vrstic?)
- A bodo do božiča?
- Se bom potrudila, ampak ne obljubim.
Seveda so bile.


Nataša