06 marec 2021

Za več kot eno leto starih dolgov

Dolgo sem se spravljala zraven ...

Lani je bil blog deležen moje razmeroma redne pozornosti le za tedenske objave foto izzivov. Pa sem kar precej ustvarjala, le da sem izdelke samo fotografirala in jih večinoma predala naprej.
Za začetek leta 2020 sem potem nekako še uspela nadoknaditi, za objave od maja naprej (pa še kar nekaj s konca leta 2019) pa sem rabila par mirnih vikendov, da sem izbrala in uredila fotke, si izmislila naslove, napisala tekste in vse skupaj objavila po ustreznih mesecih.

Za lažje prebiranje dopolnjenih besedil sem jih vse zbrala na enem mestu (na posamično objavo skočite s klikom na naslov pod sliko).

2019


Nov zagon

Črno, belo, sivo, rdeče

Vijolično in turkizno

Koščki iz predalov

Za konec še pisano

Žogice na hitro

Na dva načina

2020

Picazzo ruta

Modri valovi

Vijolični visoki karo

Pisani bombažki

Za nevesto

Za svate

Dan v znamenju sliv

Belo bela

Polje rož

Kompromis (1)

Za dober namen

Iz zone udobja - za udobne zokne

Cookie ali vafel?

2021

Polna kapa leta 2020

Pliš

Škratki

Črna mačka, beli maček


Zaenkrat je to vse.
Preostali projekti so še v delu, na objavo pa čaka še nekaj zapisov o potepanjih iz prejšnjih let.

Nataša