23 april 2021

Bunkice

- Ej, ti štrikaš, ne?
- (jaz) Ja.
- A bi mi naštrikala neko tako podobno jopico? Za deklico, dva meseca je stara. Ni nujno, da je čisto take barve, nekaj dekliškega naj bo, pa fajn mehko. A bunkice znaš? Ker so mi od vsega najbolj všeč. - (jaz) Če hočeš tako, pa še bunkice, potem ne bo štrikano, ampak kvačkano.
- Aha. Saj to tudi znaš, ne?
- (jaz) Ja. A zajca tudi?
- Ja, prosim. Če ni pretežko.

...

Zajca/ninico je bilo še najlaže narediti.
Za jopico doma nisem imela modela za pomerjanje, tudi po spominu ni šlo (dvajset in več let je že, odkar so moje pikice bila tako majhne), poskušala sem z merami v raznih načrtih, pa z obiskom baby trgovine, na koncu pa sem naredila po občutku.

Oblika je bila zadovoljiva,
gladek vzorec iz samih gostih petelj je izpadel presenetljivo fajn,
pa "glavno, da so bunkice".
Še ena skupna fotka,
pa hop v vrečko.


Nataša