15 december 2022

Medenjaki

Sem rekla, da letos ne bom.
Zarečenih medenjakov se največ poje :)
Original recept: https://www.nasasuperhrana.si/recept/medenjaki-recept/

Moja varianta:

Sestavine:
600 g moke
200 g sladkorja
200 g gozdnega medu
150 g mehkega masla
3 jajca
2 poravnani žlički sode bikarbone
4 g mešanice začimb za medenjake Kotanyi
Priprava:
V posodo stremo jajca in penasto umešamo sladkor.
Dodamo zmehčano maslo in še naprej dobro mešamo.
Ko dobimo lepo rumeno kremo, dodamo med, na koncu pa še moko, sodo bikarbono in začimbe.
Testo naj vsaj pol ure počiva v hladilniku.
Pečico segrejemo na 180 stopinj.
Z žličko zajemamo testo in ga z rokami oblikujemo v kroglice s premerom 3 cm.
Položimo jih na pekač, ki smo ga obložili s peki papirjem – med njimi naj bo kar nekaj prostora, ker se kroglice med peko razlezejo v hlebčke.
*Jaz sem jih na prvi pekač dala 16, na naslednje pekače pa 20.
**Ko pečem tovrstne piškote, uporabljam 3 pekače – en je v pečici, na enega nalagam novo rundo, tretji pa se medtem hladi. Pri testu na osnovi masla je pomembno, da damo piškote na čimbolj hladen pekač, da se maslo ne stopi preveč, preden gre pekač v pečico.
Pečemo 10 minut pri 180 stopinjah.
*** Temperatura 180 stopinj (navadno gretje spodaj in zgoraj, brez ventilatorja) in čas 10 minut sta za navedeno velikost kroglic. Če boste pekli drugačno obliko ali velikost, pri prvi rundi malo preizkušajte.

Ko jih vzamemo iz pečice, morajo biti mehki. Svojo pravo čvrstost bodo dobili ohlajeni.
**** V originalnem receptu sledi še okraševanje, moji so ostali brez.