24 november 2010

Škatlo dobi...

AND THE BOX GOES TO...

V ranem jutru sem natisnila in razrezala vse vaše komentarje - hvala vam še enkrat zanje!
/ Early in the morning, I printed and cut up all your comments - thanks again to all of you!


... jih prepognila...
/ ... folded them...


... in jih dala na najbolj primerno mest za žrebanje :)
/ ... and put them to the most appropriate place for drawing the winner :)


Potem sem poklicala kosmato roko.
/ Then I called the hairy hand.


Ki je listke premešala,
/ Which shuffled the pieces,


enega zagrabila...
/ grabbed one...


ga potegnila ven...
/ pulled it out...


In škatlo dobi...
/ And the box goes to...




























Uf, napetost...
/ Oh, the suspense...





























Narašča...
/ Is rising...






























Slika je malo motna, ampak pokaže vse, kar je treba...
/ The photo is a bit blurry, but it shows everything it has to...
































JEEEEE, RENATA!!! ČESTITKE!
/ YEAH; RENATA!!! CONGRATULATIONS!

(Se "slišiva" na mailu, da se dogovoriva za predajo.)
/ (We'll discuss the details by mail.)



In še pozdrav - tak zmagovalni - do naslednjič :)
/ And a salute - a victorious one - till the next time :)








p.s.: Edino nekaj mi je bilo žal, ko sem prebirala vaše komentarje: da nimam vsaj petnajstih škatel za vas. Rada vas imam.
/ p.s.: The only thing I regretted while reading your comments was that I didn't have at least fifteen boxes for you. Love you.

mravljica

7 komentarjev:

Alenka pravi ...

Tole je pa bilo napeto žrebanje:):) Skoraj že našesto:):):):)
Čestitke Renati!!!!Pa moram ji povedat še to:Fouš sem ti:):):)

Renata pravi ...

Jeeeeeee!!! Sem mogla prav fotko povečat, da sem se prepričala, da sem ta prava :-) Full sem vesela! Hvala!!!

Maja pravi ...

Renata! Čestitam!! Ltos so ti zvezde naklonjene!

Mravljica, tebi pa čestitke za odližno zrežirano objavo!

petrovka pravi ...

Čestitke Renata

fauš tudi jaz

moi pravi ...

Srečnica Renata, čestitke ;)
Tebi Mravljica pa tudi za tako napeto objavo ;)

Janja pravi ...

Na mojem blogu te nekaj čaka... :)

Alenka pravi ...

Mravljica pri meni te nekaj čaka:)