14 december 2010

Voščilnice, osmi del - menda zadnja runda letos

CARDS, PART EIGHT - PROBABLY THE LAST ROUND FOR THIS YEAR

Deset dni od zadnje objave. Pri mojih blogerskih sosedah ne utegnem niti vsega prebrat, toliko novega je vsak dan, jaz pa deset dni nič...
/ Ten days since my last post. My blog neighbours keep posting so many new things I don't even get to read everything, and my blog was alone and sad for ten days...

Pa saj ne, da ne bi ničesar počela. Saj ves čaz nekaj packam. Ampak so pretežno stvari, ki jih bom lahko pokazala, ko se darila pod smrečico razdelijo in odvijejo.
/ And it's not that I haven't been doing anything. I'm constantly working on something. But it's mostly the things I'll be able to show when the presents found under the Christmas treee get unwrapped.

No, danes malo popravljam in objavljam še dva kupčka voščilnic, s katerimi sem še nekoliko zmanjšala zaloge.
/ Well, to improve the situation, I'm posting two more sets of cards for which I used some more stuff from my stash.



Zdaj bi pa škatlo s papirji za voščilnice za eno leto pospravila. Čeprav...
/ And now it would be the time to put the box with all the papers for Christmas cards away for a year. And yet again...

Dobrim možem sem pa že tudi pisala. Čeprav nimam ravno dosti upanja, da jim bo uspelo izpolnit mojo željo:
/ I've also written a letter to the Good Men of December. However, I don't really have much hope that they will manage to make my wish come true:


(HP fani bodo vedeli, o čem govorim / HP fans will know what I'm talking about)

Lep december še naprej!
/ Wishing you a nice December!

mravljica