29 april 2011

Čuden april

WEIRD APRIL

Ko sem gledala, da sta od moje zadnje objave pretekla že cela dva tedna, sem se nekako bežno spomnila, da je bil lani ravno april tisti mesec, ko sem naredila objavo za čisto vsak dan. Letos pa...
/ When I saw that it's been two weeks since my last post, I vaguely remembered that in last April, I managed to make a post for every single day. But this year...

Saj ne, da nisem nič počela (ta stavek bi lahko počasi že imel svojo kratico), ampak poleg tistega, kar sem vseeno uspela objaviti, je bilo še nekaj popravljalnih del, pospravljanja predalov s perlicami, lakiranja Stekleničk upanja in za nameček še nekaj stvari, ki jih nisem smela takoj pokazati in še pridejo na vrsto v bližnji prihodnosti.
/ Well, it's not that I wasn't doing anything (this sentence could already have its own abbreviation), but beside the things that I managed to post, I did some repair work, I cleaned out my beading drawers, varnished a bunch of Bottles of Hope and I made some things that I wasn't supposed to show right away.

Spodnji dve pa sta že pri prejemnici, zato ju lahko pokažem. Narejeni in predani včeraj, obe za eno princesko. V prazen prostor sem odtisnila njeno ime.
/ But I can show these two, made and given away yesterday. Both of them for one little princess. I stamped her name in the empty space.




zdaj bo pa že res kmalu maj :)
/ And now it's really just a little bit time left till May :)

mravljica