16 februar 2014

Še nekaj eksperimentiranja

Ko sem prvič preizkusila "happy bread", sem si zadala, da ga bom enkrat poskusila narediti tudi v "fraktalni" verziji - pomanjšano na četrtino in ponovljeno štirikrat.


Ko sem začela nalagati v isti okrogli model kot prejšnjič, sem ugotovila, da če bodo štiri "rožice", bo prevelika gneča, zato sem naredila samo tri, preostale koščke pa sem naložila v vmesne prostore.


- - -

Druga runda je bila bolj biskvitno sadna. Saj se je verjetno ne bi lotevala, ampak sem imela pol litra navadnega jogurta za porabit, pa še rabila sem nekaj, kar bi nesli s seboj na obisk.
Zato sem naredila dvojno maso za preprosto jogurtovo pecivo, eno polovico malo obarvala s kakavom in izmenično z žlico naložila v velik pekač - vedno v sredino prejšnje. Na koncu sem iz sredine potegnila nekaj črt - bolj za hec kot kaj drugega :)


Na "pajčevino" sem naložila odmrznjeno rdeče sadje - pol kile domačega ribeza in približno pol zavitka Sparovega mešanega jagodičevja.


Nepečeno je imelo lepši izgled, pečeno pa boljši okus :)



Nataša