25 februar 2020

Obmorsko objezersko obrečna zalogožerka - končana!


Na lanskem dopustu je bila zvezda programa. Njeno nastajanje sem fotografirala ob (skoraj) vseh vodah, mimo katerih sva potovala.

Ob vrnitvi me je še nekaj časa držalo. Vsak dan je nastalo nekaj vrst, načrtovala sem še kakšno fotografijo v Kvarnerskem zalivu, ob obali Istre, v Izoli ali Portorožu, pa na Bledu in Bohinju, ob Savinji, Dravi, Soči, Krki ... pa se nekako ni izšlo. In je precejšnji del jeseni in začetek zime čakala, da jo dokončam.

In sem se je usmilila. In eno sončno nedeljo sem jo celo nesla ven, k vodi :)


Ko sem dosegla vrste, predvidene v navodilih, je imela bolj ali manj kvadratno obliko. Ker sem začela z 240 namesto 180 petljami in ker sem hotela imeti razmerje stranic za pravokotno odejo, sem se vrnila na začetek navodil in nekaj vzorca ponovila, dokler ni bilo dovolj.


Še od blizu.


In seveda so mi ostale še nitke.


Nekoliko sem si olajšala: po dve in dve nitki sem zavezala,


nato pa vse skupaj obkvačkala s kosmato belo prejo.


Za pravi končni učinek sem z belo naredila tri vrste.


Slikala sem jo na postelji,


na sedežni (kot vse ostale)

in še tam, kjer se je vse skupaj začelo :)


:)

Nataša