25 september 2019

Obmorsko-objezersko-obrečna zalogožerka

A če sem na dopustu tudi kaj kvačkala? Seveda, veliko.



Ozadje zgodbe (in imena): od takrat, ko sem na blogu Coastal Crochet prvič videla tole odejo (Seaside Scrap Busting Blanket), sem vedela, da se je bom nekoč sigurno lotila.
Njena avtorica Eleonora je celo zadevo izvedla kot "crochet along"; 35 tednov je objavljala po 4 vrstice vzorca z navodili, vzorce pa opremljala s prijetnimi besedili o tem, od kod je črpala navdih, in s fotografijami angleške morske obale.

Ravno te fotografije so me privedle do tega, da sem začela razmišljati, na koliko obalah morij, jezer in rek se bova ustavila na letošnjem dopustu. In več ko sem jih naštela, bolj sem bila odločena, da bo to moj letošnji potovalni projekt.

In da bo v skladu s tem tudi v takšnih odtenkih. (In šele ko sem začela pisati to objavo, sem na Eleonorinem blogu našla njeno najnovejšo odejo - prosim, poglejte barve!)

Preje sem si napakirala v torbo - približno tako:

Začela sem s 180 zankami, kot je bilo v navodilih, a bi bila širina le 90 cm. Zato sem prvo vrsto podaljšala na spodobno širino odeje - na 140 cm.

Prve, najbolj dolgočasne vrstice sem naredila še doma.

In prvo fotko tudi, dan pred odhodom, na domačem jezeru. Potem pa po vrsti:

Velenjsko jezero
Velenje, Slovenija

Vardar
Skopje, Makedonija

Jezero Mladost
Veles, Makedonija

Dojransko jezero
Star Dojran, Makedonija

Egejsko morje
Solun, Grčija

Egejsko morje
Nei Pori, Grčija

Jonsko morje
Ksamil, Albanija

Blue Eye (Syri i Kaltër)
Muzinë, Albanija

Jadransko morje
Vlora (Vlorë), Albanija

Jadransko morje
Drač (Dürres), Albanija

ribnik v mestnem parku
Tirana, Albanija

Ohridsko jezero
Ohrid, Makedonija

Prespansko jezero
Oteševo, Makedonija

Sava
Beograd, Srbija

Donava
Beograd, Srbija

In po malo več kot dveh tednih - spet doma.

Ni še gotova. Še zdaleč ne. In še nekaj mest za fotkanje imam v mislih - v bližnji in malo manj bližnji okolici. Kmalu ...

Nataša



Edit (25.2.2020): Obmorsko objezersko obrečna zalogožerka - končana!