28 september 2022

Preobrat v razmišljanju

Dva dneva brez drugih planov sta bila ravno pravšnja za pospravljanje omare (in vseh drugih kotov) z ustvarjalnim materialom.

Medtem ko sem iskala tisti zafrkljivi plakat "I can't tidy up my craft room because I keep getting distracted by all the good stuff I find", sem naletela na spodnji članek.

How to Declutter a Craft Room

Mi je bil v pomoč, za pol kesona robe sem se znebila.
Glavna ideja: The number one change in my approach was a change in my attitude. Instead of asking “What can I get rid of?” I asked “What do I want to keep?”
Torej vse ven, na svetlo, in izbrat in v omaro vrnit samo tisto, kar bom RES še uporabljala.
Dva glavna nasveta: Be fast, be ruthless.
Veliko sem dala v vreče za smeti, ničesar nisem vzela nazaj ven.

Prevladujoč občutek: Don’t ignore the emotional difficulty. Decluttering like this can be hard because it often means letting go of dreams.

A če je bolelo? Ko pes.
A če se zdaj počutim bolje? Ne (še).
Ampak mislim, da se sčasoma bom.