06 september 2022

Zgodba o Harbour Harmony - 3. del

Dosedanja poglavja:    1. del      2. del

- - - - -

Ko sem zaključila prvi kupček kvadratkov, sem presodila, da bo pet vrst bolje kot šest - zaradi dimenzij in ker bi mi nekaterih odtenkov zmanjkalo, pa je bil nakup te preje precejšnji organizacijski in finančni zalogaj, tako da ga nisem nameravala ponavljati.

Ob vsem, kar sem med poletjem počela (služba, potovanja, kar nekaj kvačkanja za darila) so moji modri kupčki napredovali počasneje, kot bi želela.
Na hitri poznopoletni vikend skok na morje sem s seboj nesla še zadnja dva kupčka.
121 končanih.
Za kvadratno deko 11x11 kvadratov.
Super je izgledala, ko sem kvadrate razporedila po shemi.
Me je pa precej obremenjevalo vprašanje, kako jih bom združila
in KAKO bom pospravila vseh teh nešteto nitk...


Se nadaljuje.