26 junij 2024

Rocky Road

Rocky Road je sladica, ki je ne pečemo, ampak sestavine - običajno so to mehki bonboni in oreški, lahko pa tudi suho ali kandirano sadje - premešamo s topljeno čokolado, ohladimo in narežemo.

Različic recepta je veliko, jaz sem za prvi poskus naredila takole:

Gumijaste bonbone (Sweetland, Hofer - okus tropskega sadja) sem narezala na tretjine.
V vrečki je 300 g, jaz sem porabila 200 g.
Penice - marshmallows (Spar) sem narezala na četrtine.
V vrečki je 150 g, jaz sem porabila 100 g.
(Lahko bi uporabila tudi tiste miniaturne, a jih nisem našla.)
Mešane oreške (Spar) sem narezala - mandlje in indijske oreške na pol, brazilske na tretjine.
Porabila sem celo vrečko (175 g).
Vse narezane koščke sem dala v skledo in premešala.
V mikrovalovni pečici sem raztopila 400 g mlečne in 200 g temne čokolade - jaz sem uporabila kuverturo (Bella, Hofer - Vollmilch, Zartbitter, zavitki 200 g), lahko bi tudi čokoladne kaplje ali čokolado za kuhanje.

Dodala sem eno jedilno žlico kokosovega olja (v receptih je pisalo, da pomaga pri rezanju, da se čokolada ne lomi in ne drobi).
Čokolado sem prelila čez bonbone in oreške
in premešala, da je čokolada prekrila vse.
(malo je izgledalo kot golaž :D )
Nato sem celotno mešanico preložila na pekač, prekrit s papirjem za peko, in z lopatko razporedila in poravnala v pravokotnik, velik približno 25 x 35 cm in visok približno 2 cm.

Pekač sem dala v hladilnik in pustila, da se je čokolada strjevala malo več kot dve uri.

Nato sem vzela iz hladilnika, s papirjem preložila na desko za rezanje in pustila pol ure, da se je čokolada nekoliko segrela, nato pa z ostrim nožem narezala na 2 cm trakove,
trakove pa počez na 3 cm koščke.
Naložila sem jih v male papirčke za praline
in na pladenj za prenos.
Ker so se obetale visoke temperature, sem za transport uporabila izolirano torbo, v katero sem dala še dva zmrzovalna vložka.
V hladnejših dnevih to ni potrebno, v zaprti posodi pa slaščica zdrži tudi več dni (če jo skrijemo pred sladkosnedi, seveda ...)


Nataša