24 junij 2024

Kvadratni meter toplote (5)

Tokrat čisto klasični babičini kvadratki
Iz mojih mišmaš zalog sem poiskala ostanke približno enake debeline
in se lotila kvadratkov. Zelo fajn za vožnjo z avtobusom - vsakič vsameš s seboj samo par klobk, jih malo pokombiniraš med seboj, kupček kvadratkov pa vztrajno raste.
Zdelo se mi je, da bodo lepo prišli do izraza z belo obrobo, zato sem jih nekaj poskusno obrobila,
potem pa sem našla navodilo, kako jih obrobljaš in sproti združuješ, da nastaja odeja.
Malo sem poskusila, potem pa so na vrsto prišli (številni) drugi projekti in kvadratki so potrpežljivo čakali.
Nekajkrat sem jih potegnila na plano, a glavni rezultat je bil, da sem se odločila, da jih za klasično veliko odejo nikoli ne bom nakvačkala, za en kvadratni meter pa jih je že skoraj bilo dovolj.
Odločila sem se, da naredim štiri manjše kvadrate in jih nato združim v velikega.

Ko sem se jih znova lotila, sem najprej pospravila vse nitke,
nato pa naredila kvadrat 5x5.
Ni se mi zdel dovolj velik, zato sem obrobo sparala in na dveh stranicah dodala še eno vrsto,
potem pa naredila še tri takšne.
Vse štiri sem združila in naredila nekaj vrst obrobe.
Končana,
pripravljena za predajo.