10 maj 2011

Malo je morala počakati

IT HAD TO WAIT A LITTLE

Ta voščilnica namreč. Da je prejemnica ne bi videla prekmalu :)
/ This card, namely. So that the recipient wouldn't see it too soon :)


Čestitke pa so za velik in ne tako zelo pogost uspeh - za magisterij!
/ And the occasion? A great and quite rare success - Master's Degree!


Na osrednjem delu voščilnice je bilo ravno dovolj prostora za kartonček z besedilom.
/ In the central section of the card, there was just enough space for the text.





Z vsemi svojimi pregibi pa je voščilnica tudi čisto primerna za sodelovanje v izzivu CRAFT-alnice (po dooolgem času...)
/ And with all these folds, the card can enter the challenge by CRAFT-alnica (after a really long time...)


Lep dan vam želim / Have a great day

mravljica

16 komentarjev:

Andreja M. pravi ...

Hmm jaz bi tudi za izdelavo take voščilnice rabila magisterij :)
Zelo je lepa in nekaj posebnega.

Marna pravi ...

Zelo lepa! Sem jo že na FB občudovala.

mravljica :: little ant pravi ...

Andreja, ne magisterij, bi bil en šnelkurs čisto dovolj :)

Marna, hvala!

Neža pravi ...

Nataša, prekrasna je! Mojih prvih besed ob pogledu na FB fotke pa raje ne zapišem, ker bi piskalo ;)

Andreja L. pravi ...

Čudovita je, tebi je prav lepo uspela! Kar malce se namučiš s tole čestitko. Jaz sem se dosedaj samo enkrat :-))

Vladuška pravi ...

Lepa, dodelana, zgovorna. Novo pečena magistra bo vsekakor zelo vesela.

helena pravi ...

Lepa je. Zdi se mi, da barvna kombinacija poudari slovesnost trenutka. Bordo rdeča mi deluje tako močno in slovesno.

Lili pravi ...

Mene samo zanima kako miniaturna je kapica in diploma na prvi strani voščilnice ;)).

Šalo na stran, čudovita je in hvala ti, da si se nam pridružila v Izzivu :)).

Maja pravi ...

Čudovita je!

Jana pravi ...

Lepa čestitka, za zelo zaslužen dosežek.

mojca - mka pravi ...

A? a to se tudi da narediti? ojej... znanstvena fantastika... čudovita znanstvena fantastika :)

Janja pravi ...

Zelo je lepa in take se sama še nisem lotila. Lp

Janja pravi ...

Kako razgibana voščilnica :). Lepa je. Lp

Eklisya pravi ...

Ta čestitka pa ima res veliko prepogibov...lepo si sestavila motiv. Zelo lepa je. :)

Tanja E. pravi ...

Čudovita je in zelo vsebinska! LP:)

BojaMoja pravi ...

čudovito čestitko si ustvarila ♥ ♥ ♥ :))) se pa z mnenjem o izdelavi pridružujem magistri Andreji M. :))