31 julij 2011

Seveda

OF COURSE


Seveda sem dobila veselje, da bi naredila še kaj iz Tila ploščic.
Seveda sem poleg črnih imela tudi bele. Take biserne.
Seveda jih moram zdaj malo dati na stran. Ker bi lahko kar hitro prešle v obsesijo, glede na to, kako sem ubrisana na kvadratke :)

/ Of course I wanted to do some more playing with Tilas.
Of course I had black and white ones. Pearly white.
Of course I have to put them aside for a while. Because they might become another obsession of mine, considering what a sucker I am for little squares :)


Ideja za vzorec / The pattern

Tila ploščice št. 592 / Tila beads No. 592

Nataša

7 komentarjev:

mojca - mka pravi ...

o teh ploščicah ne vem nič... vidim pa, da jih znaš krasno uporabiti:) da bi postale obsesija? pa da jih začneš, micene kakor so, lepiti na škatle? :)
no saj... čudnega bi ne bilo nič :)

Nataša pravi ...

mojca, te ploščice so take za nizanje, z dvojno luknjo in krasne na otip. Za lepit na škatle so predebele - in predrage :)

sem se pa že zalotila, da sem se poigravala z idejo, da bi kakšno škatlo pokvadratkala z malo manjšimi, recimo centimetrskimi

ubrisana. saj sem rekla. sto na uro. paše :)

Vladuška pravi ...

Krasno tole izpade, tvoja skoraj obsesija nič ne moti.

Lidija pravi ...

Joj, prejoj fino si to upedinala, si sigurna, da jih ne boš še za kaj druzega porabila? Lepa zapestnica

Suzy pravi ...

Ploščice??? ne vem, ampak zapestnica ( ali pa mogoče ogrlica?) je čudovita.

Alenka pravi ...

Lepa zapestnica!Joj pri tebi je res nevarnost, da bojo tila ploščice še kje drugje pristale:):):)
Hvala za načrt:)

katarina pravi ...

Zelo elegantna zapestnica. Fino ti je ratalo. Na prvem kofetu moraš nujno pokazati, da tudi jaz potipam.