04 februar 2008

Se spomnite Sarah Kay?


Nekoč, ko sem bila majhna, sem se navduševala nad sličicami, ki jih je narisala ilustratorka Sarah Kay - luškane deklice v kavbojkah ali romantičnih oblekicah, s prijateljicami, prijateljčki, živalicami...

Ko sem bila potem malo starejša, so sličice ponovno bile v prodaji in takrat sem si jih nekaj shranila.

In pred kratkim sem jih našla v neki škatli.

Nekaj sem si jih pripravila za voščilnice, tale sličica pa se mi je zdela nekako logična za albumček, zraven pa sem napisala še "najljubši spomini". Ja, saj vem, malo je kičasto, ampak včasih pa tudi dobro dene..


DO YOU REMEMBER SARAH KAY?

When I was a little girl, I really liked pictures drawn by Sarah Kay - cute little girls in jeans or romantic dresses, with their girlfriends, boyfriends, pets...

Then I grew up a bit, and the pictures were in the shops again and I stashed some of them.

And recently, I found them in some old box.

I decided to use some of them on my cards, but this one seemed somehow logical for a photo album, and I added the words "favourite memories". Yes, a little kitchy, I know, but sometimes it just feels good.

mravljica