10 februar 2009

Za mojo malo deklico

FOR MY LITTLE GIRL

sem za njen rojstni dan upoštevala njeno željo - ko sem jo pred dnevi vprašala, kaj si želi, je prez premišljevanja rekla: "Mačko."
I made her birthday wish come true - when I asked her the other day what she wanted for birthday, she immediately said: "A cat."

No, in danes je gospa Mica-Maca prišla.
So today Mrs Catty Cat came along.


In prinesla pokazat svoja dva mucka.
And brought her two little kittens.


Mačka je bila v prvotnem načrtu namenjena za mačji swap na srečanju Otoka zakladov, ki smo ga v soboto imele v Litiji. A se je izdelava nekoliko zavlekla in tudi druge do danes ne bi mogla narediti, ker sem si pač namislila pleteno mačko take velikosti, zato sem tokrat swap preskočila.
Originally, the can was intended for the cat swap at the meeting of the Treasure Island that took place in Litija last Saturday. But I knew I couldn't finish it by Saturday nor make another one by today, because I simply wanted to make a knitted cat of this size, so I chose not to participate in the swap this time.

Mačja mladička se lahko uporabita tudi kot prstni lutki.
The kittens can be used as finger puppets.


V šolo pa je tudi bilo treba nekaj nesti. In ker je kakršnakoli hrana v nasprotju s pravili in zaželeno prakso, sva pač domislili kljukice za sporočila.
We were also supposed to prepare something for school. And since any kind of food is actually against the rules and preferred practice, we thought of note pegs.

In ko je včeraj zvečer že zaspala, sem naredila tole:
And yesterday, after she went to sleep, I made these:

Vzela sem navadne lesene kljukice za perilo.
I took ordinary wooden cloth pegs.


Na eno stran (malo manj lepo) nalepila ozke trakce magnetnega traku,
I adhered narrow strips of magnet tape on one side (the one a bit less beautiful),


na drugo stran pa odtisnila metuljčke iz kompletov Penny Black prozornih štempiljk.
and stamped small butterflies from Penny Black transparent sets on the other.


Pobarvala sem jih z roza in svetlomodrim Sakura Souffle pisalom.
I coloured them with pink and light blue Sakura Souffle pens.


Učinek se mi je zdel precej podoben servietni tehniki, vendar si ne predstavljam, da bi izrezala vse tiste metuljčke - no, vsaj v enem večeru ne :)
The effect seemed pretty much like in the napkin technique, but I just cannot imagine myself cutting out all those little butterflies - well, at least not in one evening :)

In ker je sošolcev več kot deset, sem naredila dva kompleta.
And since there are more than ten children in the class, I made two sets.


mravljica