05 maj 2024

Kvadratni meter toplote (4)

Nekako ... od daleč ... če sem zamižala ne eno oko ... so šle te barve do te mere skupaj, da sem vizualizirala še eno kvadratno za podarit.
Poskusila sem s progami v naključnem zaporedju barv, pa sem hitro odnehala. Drugi poskus so bile diagonalne proge v zaporedju od rumene in oranžne preko rdeče do temno in svetlo vijolične (tisto eno roza klobko sem shranila za kakšno mini darilo za kakšno mini princesko).

Do zdaj sem teh kvadratnih naredila že toliko, da sem precej odločno lahko ocenila, da zgornji kupček ne bo zadostoval.

In ker je bila na sredini zelo prikladno ravno rdeča, sem rdeči pas lahko dovolj razširila tako, da sem porabila eno maksi klobko od treh, ki tako ali tako tudi čakajo za isti namen.

Razen rdečega dela, ki je bil bolj monoton, so se ostali odtenki hitro menjavali, in z dvojno nitko in debelo kvačko je bila odeja razmeroma hitro gotova. In zaradi dvojne nitke je spet taka prijetno težka.
Nisem se odločila za obrobo, tako da je bilo treba samo pospraviti tistih nekaj nitk, ki so ostale ob vsakem prehodu na novo barvo.
Ena fotka za galerijo, zdaj pa zložena in pospravljena čaka, da skupaj s še kakšno, ki bo nastala v prihodnjih tednih, odpotuje novim objemom naproti.z