03 maj 2024

Pisana otroška odejica - prvič

Od moje Harbour Harmony odeje
je od vsake barve ostalo nekaj preje (Stylecraft Special DK). Večino ostankov običajno po hitrem postopku namenim v "mišmaš" kombinacije za deke za donacijo, tukaj pa so me barve in mehkoba preje preusmerili proti manjši, pisani otroški odejici.
Najprej sem poskusila z valovitim vzorcem,
potem pa sem se odločila za bolj kockasto različico (block stitch) v kombinaciji z belo.
Potrudila sem se, da so barve čimbolj enakomerno zastopane in razporejene.
Na morju sem naredila zadnjih nekaj vrstic,
nato pa od preostanka narezala toliko kosov nitk,
da sem vsaki nitki ob strani dodala še eno v isti barvi, eno v barvi predhodne in eno v barvi naslednje proge.
Prepognila sem jih na pol in s kvačko potegnila skozi zanko,
poravnala
in odrezala na isto dolžino.
Na koncu sem jo slikala raztegnjeno, da se vidi cela naenkrat,
ampak od daleč niti približno ni tako lepa in bleščeča kot od blizu.
Pa od blizu je tudi mehka :)