28 maj 2024

Wild Wild West (mozaik kvačkanje by Tina)

Mozaik kvačkanje je posebna tehnika, kjer z načrtovanim menjavanjem barv znotraj vsake vrste dosežemo geometrijske ali druge poljubne vzorce in motive.

Jaz sem se zaenkrat spogledovala z dvema variacijama:

za eno sem napotke našla na YouTube kanalu islandske kvačkarice Tinne,
za drugo pa na blogu Lilla Bjorn Crochet
Druge sem se dejansko tudi lotila ... pred več kot dvema letoma ... jo enkrat celo pogumno nesla na dopust (eno samo vrstico sem dodala takrat) ... potem pa jo pospravila za "enkrat pozneje".
Letos pa je moja Tina naletela na vzorec za odeje s kavbojskimi motivi (profil avtorice - Snake Oil Strumpet),
ki je bil kot nalašč za darilo za navdušenca nad igro Bang!
Vzorca si je priredila po svoje - od obeh odej je vzela nekatere od prog in motive razporedila na pravo širino.
Preračunali sva, koliko preje bo potrebovala, in naredili naročilo.
Po skoraj treh mesecih pridnega in NATANČNEGA kvačkanja (JA, ZA VSAKO ZANKO JE TREBA GLEDATI NAČRT) je končano deko (ki bo služila kot igralna podlaga) prinesla k meni in rekla: "Zrihtaj, prosim. Pa izživljaj se pri fotografiranju :)"

Jaz sem jo z bucikami napela na podlago,
poškropila z vodo in čez noč pustila, da se je posušila in ohranila ravne robove.
Nato sem razčesala nitke in jih odrezala na isto dolžino,
Potem pa sem se lotila fotografiranja.
Najprej ena, na kateri je cela, v vsej svoji veličini.
Potem detajli posameznih vrstic.
Potem sem se pa še malo izživljala ... z rekviziti
in filtri :)


Saj se skozi celo objavo vidi, kako sem ponosna, ne?