09 maj 2010

Bacek Jon

SHAUN THE SHEEP


V družini imamo fantiča, ki je Jonov velik oboževalec. In ko sem na strani www.purplelindacrafts.co.uk naletela na načrt za kvačkanje, sem ga poskusila narediti. In z vsakim dokončanim delom se mi je dozdevalo, da mi bo uspelo narediti nekaj, kar bo dejansko podobno backu Jonu.
/ In our family, we have a little boy who is a great fan of Shaun. And when I found a crochet pattern on the site www.purplelindacrafts.co.uk, I gave it a try. And with every finished piece, it seemed more probable that I will be able to make something that will actually look like Shaun the Sheep.


Preden sem ga na družinskem srečanju predala, je še malo poziral.
/ Before I gave it away at our family meeting, he let us took some more photos of him.


Pa še na odejici in z venčkom iz marjetic.
/ And on a little blanket, with a wreath of daisies.


In potem je bila ljubezen na prvi pogled. Najboljše, kar se lahko zgodi nekomu, ki naredi igračo za otroka...
/ And then it was love at first sight. The best thing that can happen to the person that has made a toy for a child...

mravljica

17 komentarjev:

Neža pravi ...

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Tudi tukaj je ljubezen na prvi pogled. A je sploh lahko še bolj resničen? Noro, noro, noro dober je. Prav zaradi takšnih stvari mi je fajn, da sem v duši še vedno otrok. Bemtiš, s tako igračo bi se še jaz crkljala :)))

Suzana pravi ...

Čudovita igrača, verjamem, da ti je bilo všeč navdušenje,ko si ga oddala! Verjemi, da bi ga bil vsak vesel za darilo (tudi jaz). Pa tudi fotografije so čudovite!

Vladuška pravi ...

Popolnoma jasno, da je bila to ljubezen na prvi pogled, kajti kraseeeen je, super si ga naredila. Pa tako fajn si jo ga slikala med temi marjeticami.

Alenka pravi ...

Res je mega kjuti!!!!!!!In tudi pozirat zna!!!!Super!!

Andreja pravi ...

iiiii kako je srčkana tale bacika :-)) Krasne fotke!

Lili pravi ...

Iiiiiiiiiiii, pa je res bacek :)). Se spomneš kako smo ugibala , kaj za hudirja bo nastalo iz tistih nasestavljenih delov :))))))))).

mojca - mka pravi ...

oooooooooooo, kako je dober! čisto zaresni in ta prav:)) super in uau!

Maja pravi ...

Kdor se pa v tega Jona ne zaljubi na prvi pogled, je zagotovo precej čuden :). Lep je in izvrstno pozira :).

K pravi ...

Čisto tak je kot pravi!

Špela pravi ...

Ta prav bacek Jon je nastal. Se pa tud jaz spomnem tistega kofetkanja, ko si kazala dele in smo ugibale - keglji, Barbapapa? verjetno še kaj...
Zdaj ni več dilem, super si :)))

moi pravi ...

Pa daaaaaaaaaj, kako je luškan in še vse poziranje, kako dobro.
Je pa res, ni je večje nagrade, kot to, da je prejemniku stvar všeč. In če je to še otrok, ki se ne pretvarja, je veselje in zadovoljstvo toliko večje.

Marna pravi ...

Prekrasno!!!!!! In zelo si lahko ponosna, da si razveselila otroško srce!

Jana pravi ...

Kakšen srček! Ravno pravšnji za objemčke.

Marta pravi ...

Tale bacek je pa čudovit! Prav simpatičen! Pohvale mojstrici!

BojaMoja pravi ...

:)))))))))

Najtaboljši je z venčkom marjetic :))

Joj, sem se nasmejala, ko sem gledala poze :))))) Super si ga skvačkala!

Nelya pravi ...

to je pa najboljši bacek, kar sem jih videla! kako so se le prejemniku svetile očke:-)))
Škoda, da ne znam tako dobro kvačkat!

moi pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.