17 januar 2011

Molk se najlaže prekine z nečim vijoličnim

THE EASIEST WAY TO BREAK THE SILENCE IS TO CHOOSE SOMETHING PURPLE


So me že vprašale: Ti, a je s tvojim blogom kaj narobe? Nič ne kaže novih objav.
/ I've already been asked: Listen, is there something wrong with your blog? It won't show any new posts.


Hja, jih je treba naredit, da bo kaj kazal!
/ Well, they need to be prepared and posted!

Ampak decembrske norije so se sprevrgle v natrpan januar. In jaz sem si zadala same takšne stvari, ki:
a) jih še ne smem pokazat
b) vsebujejo slike otrok in jih pač ne bom dajala na blog
c) trajajo, da jih dokončam in objavim.

/ But the December frenzy has turned into a busy January. And I've taken up things that:
a) I'm not supposed to show yet
b) contain photos of children which I will not be posting
c) take time to get finished.


Torej...
/ Ergo...


No, pa da ne mine cel mesec, sem v soboto na srečo na veselem druženju lahko predala eno od "še decembrskih" daril. Mere so klasične, barva pa prejemničina najljubša :)
/ But before the entire month flies by, I managed to give away one of December presents on our pleasant Saturday get together. The measurements are standard, and the colour is the recipient's favourite :)


mravljica

12 komentarjev:

DIDI pravi ...

ja lepa nova objava, še lepša je barva in škatlica.... super, dobro nadaljevanje

Neža pravi ...

Itak vemo, da če je Mravljica dolgo tiho, nastaja nekaj čudovitega. Tvoje palčkaste škatle to vsekakor so. Kadarkoli, v katerikoli barvi.

Alenka pravi ...

o palčki malčki!!! Ti je oproščeno, ker pustiš blog samevati:):):) Zelo lepa škatla....spet, kot ponavadi pri tebi, ko se spraviš rezljat:):)!!!!!

DODO pravi ...

Moja je, moja! In tudi že polna. Vsa čast - koooolko kvadratkov je zalepljenih gor. To se ne bi spravil vsak delat.

mravljica :: little ant pravi ...

Hvala, punce!

Doris, v veselje mi jo je bilo delat zate! Naj ti dobro služi :)

mojca - mka pravi ...

saj najbrž nihče ne misli, da miruješ :) najlepše stvari nastajajo, nastajajo, nastajajo... nekje, kar tako, s srcem in veseljem.
za DODO? pa vijolična? neverjetno :))))

Maja pravi ...

Tudi jaz še "mislim vijolično" zate:)

mravljica :: little ant pravi ...

mojca, mirujem pa res ne... po tem smo si menda vse enake :)

Maja, me veseli :)
(se pa ne mudi...)

Atenka pravi ...

Super je!

Kako pa to, da je jaz nisem videla v živo??

Jana pravi ...

Zelo je lepa. Pritozujem se pa isto kot Atenka. :(

katarina pravi ...

To pa zato, ker so naredile izmenjavo na hitro roko. Še tiste, ki smo bile zraven, smo komaj kaj videle.

katarina pravi ...

Aja, še moje pohvale:)