27 november 2011

Na tole sem pa čisto zares ponosna

I'M REALLY VERY PROUD OF THIS ONE


Opogumljena z rezultati prvega eksperimentiranja z barvnimi lestvicami sem se pred časom lotila medsebojnega mešanja večih kombinacij - v vsaki kombinaciji en roza, en od dveh rumenih in en od treh modrih odtenkov.
/ Encouraged by results of the first experimenting with colour gradients, I went and try to mix several combinations - using one pink, two yellow and three blue tones.


Z vsakim novim odtenkom sem bila bolj navdušena,
/ With each new tone, I was getting more thrilled,


obenem pa sem vedno bolj razmišljala, na kakšen način bi nastale koščke spremenila v nosljivo obliko,
/ but also racking my brain and trying to come up with the best idea of putting all the pieces together


da bi ohranila "valovanje" in "mavričenje" odtenkov.
/ to preserve the "waving" and "rainbowing" of the tones.


Na koncu sem opustila idejo, da bi uporabila celotne lestvice, in sem iz vseh šestih kombinacij pobrala vijolične/roza, zelene/olivne in gorčične/rjavkaste trojke. In jih spremenila v take male, hrapave, "zeljne" rožice. In bila prav zares zadovoljna z rezultatom in s samo seboj. Ker je bil ta rezultat od vsega, kar sem kdaj naredila, najbliže tistemu, kar občudujem pri tistih tapravih, tavelikih "fimaricah"/PC ustvarjalkah: malo bolj nekonvencionalna oblika, malo bolj nepričakovane barve, malo več kot samo en obesek...
/ Finally, I abandoned the idea of using the entire gradients, and I picked all purple/pink, green/olive and mustard/brownish groups of three from all six combinations. And turned them into these little, coarse, "cabbage-like" flowers. And I was really really pleased with the result and with myself. Because this result was, more than anything that I've ever made, the closest thing to what I admire in those really grand PC artists: a bit unconventional from, a bit unexpected colours, a bit more than just a single pendant...


In že ko sem jih delala, sem si jih predstavljala na črni podlagi: "šopki" po tri na črnih ploščicah, nanizane na črno žico.
/ And already while making them, I saw them on a black background: "bunches" of three, on little black plates, all together on black wire.


Pa še po dve rožici za dodatke (uhane, broške ali prstane - še ne vem).
/ Two pairs of flowers for other accessories (earrings, brooches or rings - don't know yet).


V vseh šestih kombinacijah so bili oranžni odtenki najbolj izstopajoči. Zato sem jih združila in ponovila postopek - ravno toliko so se razlikovali, da je bil rezultat prav tako fajn.
/ In all six combinations, the orange tones stood out the most. So I combined them all and repeated the procedure - they were just enough different to give a great result as well.


Pa še modri. Na sivo modri podlagi. Se še nisem čisto odločila, kako in kaj bom z njimi.
/ And the blue ones. On a greyish blue background. I haven't decided yet how to put them together.



Še jih bom delala - brez dvoma!
Če se vam utrne ideja, kako naj jih imenujem - prosim povejte!
Če so vam všeč - izvolite, pokopirajte :)

/ I'll be making more of these - no doubt about that!
If you have an idea how to name them - please let me know!
If you like them - feel free to make them yourselves
:)

Nataša

16 komentarjev:

Urškin Raj pravi ...

:)) haha, itak ne bi znala ;)

Urškin Raj pravi ...

so pa superkrasni!!! še posebej taprva!

ankh pravi ...

Vse so lepe, ampak ta prva je pa tako lepa, da se je kar ne morem nagledati. Si jo bom spravila na Pinterest za inspiracijo.

Helena pravi ...

Krasni odtenki, noro všečni. In tudi to, kar si naredila, mi je zelo, zelo všeč.

Vladuška pravi ...

O vau, tale verižica je res čisto nora in zelo zelo lepa. Upravičeno si lahko ponosna na ta tvoj izdelek. Čudovito mor azgledati okoli vratu. Lahko bi bili kakšni sateliti ali pogrinjki :)))

Janja pravi ...

Čudovito ♥. Lp

Alenka pravi ...

Zame je to noro!!! Pa saj sem pri tebi takih čudovitih izdelkov in idej že navajena! Ti si res neverjetna!!Zeljne glavice,... pa saj si jim že sama našla ime. Meni je všeč:)

Lili pravi ...

Super lepo zgleda na vratu in to na črnem puliju, se je kar sponka zataknila ;).

mojca - mka pravi ...

Ufffffffffaaaaa... prva, uau... ma, vse... Pri tebi človek itak samo okol lahko pade.. Česa vse se ne lotiš :)

moi pravi ...

WOW, krasne so!

K pravi ...

Tole ti je pa res perfektno uspelo. Eno prošnjo imam - kaj lahko poveš, koliko so debeli posamezni listki? Ker jaz sem zadnjič ene take iz ostanka preliva naredila in se mi zdijo tako zelo tenki, da ne vem, kaj bi z njimi. Čaki, grem sam pofotkat, pa objavim pri sebi. Se bojim, da se mi bodo polomili ... cabbage patch, hihi ... meni je tudi špasno tole ime, ki si jim ga že sama dala ...

iris pravi ...

wauuuuuuuuuuuuuu, tole je pa tako čudovito, da si upravičeno ponosna na vse korake izdelave.
se je ne bi branila!

lp
iris

Nataša pravi ...

Hvala vsem - me veseli, da delite moje navdušenje :)

Ankh, čisto si me okužla s Pinterest!!! Sploh ne morem stran...

Kitty, debelina listkov je 1-2 mm, tako da so še kar trpežni. Cabbage patch, hehe :)

Hali pravi ...

Še spiralic nisem probala, pa že spet nove ideje. Moram najprej preštudirat lekcijo mešanja, potem pa se lotim še tega projekta. Super si!

Andreja pravi ...

Uau prekrasne kombinacije. Res si lahko ponosna.

Sandra pravi ...

uaaaaaaaau sploh si ne predstavljam teh trikotnikov, piramid.... ampak končni izdelki so pa svetovni... s težkim srcem se odločam med vsemi prikazanimi izdelki, kateri mi je najbolj všeč... hm... modra je moja barva, ampak tudi tiste različice rdeče so mi svetovne, pa tale pisana... aaaahhhhh... no, modra za par procentov prevladuje... noro lepo!!