27 avgust 2019

Pisana Havana


Pa (zaenkrat) ne tista na drugi strani sveta, temveč prejica iz mojega rojstnodnevnega paketa.
Zelo prijetna na otip, z zabavnimi barvnimi prelivi.

Havana, 55% bombaž in 45% akril, 250 g, 800 m, barva 09 (Tulip). www.hobbii.com (Danska)

VELIKO možnosti sem preizkusila - kvačkano, pleteno, gladko, vzorčasto, pravokotno po dolgem ali počez, kvadratno iz sredine...
Na koncu je zmagala ideja za trikotno ruto v stilu babičinih kvadratkov. (Spet!)


Ker je osnovni koncept narekoval, da delo po koncu vsake vrste obrnem, sem iz prve roke dobila potrditev, da če babičine kvadratke delaš tako, da za vsako novo vrsto delo obrneš na drugo stran (in ne delaš v sklenjenem krogu), so kvadratki bolj pravilni, bolj kvadratni.

Delala sem tako dolgo, da je zgornjega roba bilo za moj razpon rok.


Stranska robova sem okrasila s školjkicami,


zgornjega pa z eno vrsto polšibičnih petelj.


Porabila sem štiri petine "tortice", 50 g mi je še ostalo. Navila sem jih v žogico, ki bo počakala na novo idejo.



Nataša