16 avgust 2019

Letno "luftanje" skladišča



Priznam, imam svoje malo skladišče volne in preje. Večino časa je vse pospravljeno v škatlah (pri vseh tistih "flash your stash" fotkah, ki se jih najde na spletu, kjer je vsa volna razstavljena po policah in še kje, mi je vedno prva misel, če ti ljudje nimajo prahu), in ker od časa do časa dejansko nekaj zalog tudi porabim, pretežno nimam kakšnih hudih občutkov sramu zaradi hrčkanja.

Ko skozi leto jemljem razne preje iz škatel za preizkušanje novih idej ali izdelavo kakšnega darila na hitro, jih potem velikokrat ne pospravim nazaj, zato je enkrat na leto zelo dobrodošla inventura - ko brez zadržkov dam čisto vse zaloge na svetlo in si jih za nekaj časa spet uredim in pospravim.

Današnje mrzlo in deževno jutro brez drugih planov je bilo ravno pravšnje za to.


Potem, ko sem odmaknila:

bombažke za hobotnice,

prejo za nogavice (ne, ne bom pletla nogavic),

moje lepe lepe,

ostale uporabne komplete,

kosmatinke in cofke,

je na postelji ostal takle živžav:

Tokrat sem se odločila za sortiranje po barvah.

Naredila sem si nekaj kupov za odeje

in nekaj kupčkov za odejice ali šale.

Umaknila sem še "neuvrščene",

razpletla in sparala zmešnjavo

in kratke kose navila na eno klobko. Ko je zrasla do velikosti, da je nisem več mogla držati v roki, sem naredila še eno manjšo.


Med fotkanjem je čisto slučajno nastal tudi tale po-ne-sreček...
Kaj vidi volna, ko odprem škatlo :)



Seveda sem skupaj z volno na svetlo potegnila tudi vse projekte, ki jih imam v delu. SAMO osem jih je!

Štirje začeti letos

in nekaj starih dolgov (tule me je bolj sram kot pri vseh slikah volne skupaj).

Saj bom. Obljubim ...

Nataša