03 avgust 2019

Sončnice za rojstni dan


Ko se je bližal mamin rojstni dan, sem si mislila: če že kvačkam, in če že kvačkam odeje, zakaj ji ne bi letos naredila malo drugačnega darila - odeje s sončnicami?

Poiskala sem primerne barve
in vzorec (v napisani obliki je tu, video posnetek pa tu).
Po začetnem preizkušanju sem ga malo priredila po svoje.

Glede na dimenzije poskusnega kvadrata sem se odločila za pravokotnik 6 x 10 sončnic.

In potem ... saj se ve.

Še 59 "sredin",
še 59 x 12 cvetnih listov
in še 59 x 3 vrste, da so iz krogov nastali - kolikor toliko - kvadrati.

Tokrat sem se potrudila/prisilila, da sem vse nitke pospravila, preden sem se lotila združevanja kvadratov.

Vseh 60 na mizi.

Združevanje:

Najprej po dve in dve vrsti desetih kvadratov,

potem po dva novo nastala trakova,

potem pa še vse vrste počez.

Ta-da!

Še malo od blizu

In še malo bolj od blizu - sprednja stran "šiva"

in še hrbtna stran. Šiv je nekoliko dvignjen, tako da je po celi hrbtni stani odeje nastala mreža, ampak glede na to, da je enobarvno, se mi ni zdelo kaj dosti moteče.

Nameravala sem narediti še dve zeleni vrsti naokrog, da bi izenačila s širino zelenih trakov med sončnicami, pa je bilo preje dovolj samo za eno vrsto.
In še ravno dovolj rumene za tanek okrasni rob.

Voilá!


Še povzetek:

Material: 1 x 100g temnorjave preje, 5 x 100g zelene preje, 4 x 50 g rumene preje, kvačka št. 4

Čas: Prvi poskusni kvadrat sem naredila 15. julija. Temnorjave kroge sem naredila v enem dnevu, rumene cvetove v dobrih dveh, zelene okvirje v petih, potem sem en dan rabila še za pospravljanje nitk, združevanje kvadratov in obrobo. Zadnjo fotko sem naredila 1. avgusta, še z dovolj rezerve do rojstnega dneva.

Najtežje pri vsem mi je bilo: zdržati in biti tiho, da je bilo potem presenečenje :)



Nataša