24 avgust 2019

V drugem poskusu


Sem napisala, da sem v prvem poskusu obupala. In so namesto mačkona nastali kvadratki.


Pa sem dobila vprašanje, če pa ne bi slučajno vseeno še enkrat poskusila.
In sem.

Spet sem hotela uporabiti isto prejo, kot je v navodilu, pa so bili tokrat na voljo sami čudni odtenki, na sosednji polici pa je bila tale modro-rjava kombinacija, čisto malo drugačna na otip, ampak še vseeno zelo blizu. Ker nisem bila prepričana glede porabe, sem za vsak slučaj vzela dve klobki.
Bela je iz domačih zalog.


V sredo sem naredila glavo, učesa in smrček, v četrtek zadnje tačke in rep, včeraj sprednje tačke.
Trup sem začela delati danes zjutraj, ob jutranji kavi s pogledom na jezero.


Danes sredi dneva: vsi sestavni deli in par metrov preje, ki je ostala od ene klobke. Kvačkala sem s kvačko št. 3, precej na tesno, da polnilo ne bo uhajalo skozi luknjice.


In potem: najtežji del - šivanje. Raje (in lažje) bi nakvačkala deset takih kompletov, kot je ta zgoraj na sliki, kot pa skupaj sešila in okrasila enega samega!

Seveda sem večkrat poskušala, seveda sem parala, seveda mi je nameščanje parnih delov povzročalo preglavice, seveda nisem čisto zadovoljna.

Ampak ... če se šivi ne gledajo res čisto od blizu, je pa nastal en prav zabaven muc.



Fotošuting? Itak!

Me prav zanima, če tudi vi v teh različnih pozah vidite koga znanega :)



Nataša