03 april 2009

Za mojo veliko deklico



ki danes praznuje, sem poleg darila, ki si ga bo izbrala v današnjem družinskem popoldnevu, na spletni strani Bang On the Door našla fajne, odštekane živalice za pobarvat. Pa sem jih sprintala, obrezala na kvadratni format 19x19 cm in naredila preprosto kuverto zanje - dva malo večja kvadrata sem po treh robovih zlepila skupaj z okroglimi nalepkami (no, zlepila je malo "premočna" beseda - sem jim morala malo z lepilom pomagat; pa take nalepke!), zgoraj pa sem zapiralo naredila iz rdečega papirnatega podstavka, na katerega sem za vzorec nalepila eno pomanjšano verzijo mačkice.
In da jih bo lahko barvala z mojimi Tria markerji, je pa tako ali tako še enkrat toliko vredno.


FOR MY BIG LITTLE GIRL

who is celebrating her birthday today, I found (beside the present she will choose for herself in our today's family afternoon) some great, funky animals to colour at Bang On the Door. I printed some of them, cut them to a square shape 19 by 19 cm and made a simple envelope - I took two slightly larger squares and "glued" them together on three sides with round stickers (well, "glued" is a bit too "strong" - I had to help them with glue - pha, some stickers!), and at the top, I made a topper with a red paper circle where I put one smaller version of the kitty.
And the fact that she'll get to colour them with my Tria markers is literally the cherry on top
.

mravljica