16 september 2009

Malo se mi je (4)

zazdelo, da so vam tile moji skrčkeci všeč :)

In da poravnam dolg od 40000 obiskov, ko nisem pripravila bonbončka, sem se odločila, da vas malo obdarim s temi malčki.

Napišite mi, katerega bi imeli - lahko je katera od oblik, lahko je črka v majhnem krogu, lahko je Penny Black črka (izrezana ali v krogu).

Svoje želje lahko napišete tukaj v komentar, lahko v mail na mravljica.info@gmail.com, Otočanke lahko tudi na ZS. Vse želje bom zbrala in v nedeljo, 20.09.2009 (a ni fajn datum?) zvečer prosila kosmato roko za žreb.

V ponedeljek objavim seznam desetih (10) izžrebanih.



Objemček in hvala vsem za obiske in prijazne besede! Vaša mravljica






I HAD A LITTLE BIT (4)

of feeling that you like these little shrinkies of mine.

And to make it up for my 40000 visits when I had no candy ready for you, I decided to give away some of them to you.

So write to me and tell me which one you would like to have - a shape, a letter in the small circle, a Penny Black letter (in a circle or cut out).

You can write your wishes in the comment to this post, you can send me an e-mail to mravljica.ingo@gmail.com or leave me a note at the Treasure Island. I'll collect all your wishes and on Sunday evening (20/09/2009 is such a fine date, isn't it?) I'll ask the hairy hand for some help.

I'll post the list of ten (10) winners on Monday morning.



A little hug and thank you all for your visits and kind words! Your little ant