17 september 2009

Pipi in Melkijad (2)

Mali in veliki pujs

PIGGELDY AND FREDERICK (2)
- LITTLE AND BIG PIG




Pipi je hotel vedeti, kaj je to kapitalistična svinja.

"Melkijad, pokaži mi, kaj je kapitalistična svinja."

"Nič lažjega," je odvrnil Melkijad. "Pojdi z mano."


/ Piggeldy wanted to know what a capitalist swine is.

"Frederick, show me a capitalist swine."

"Nothing's easier," replied Frederick. "Come with me."



Odpravila sta se na pot in prišla do...

/ They set out on a journey and came to...




"Joj, a toliko jih je," je zašepetal Pipi. "Jaz sem mislil, da je samo ena."

/ "Oh, there are so many of them," whispered Piggledy. "I thought there was just one."


"Kje pa," je odvrnil Melkijad. "Cele horde jih je. In vse na kupih denarja."

/ "No way," replied Frederick. "There are whole troops of them. And all of them sitting on piles of money."


"Aha," je rekel Pipi.
In odpujsala sta domov.

/ "I see," said Piggledy.
And they went back home.



Ko sta odhajala, se jima je zazdelo, da slišita, kako svinje pojejo "Mi gremo pa na morje..."

/ As they were leaving, they thought they heard the swines singing a song about going to the sea...


Pa grejo res. V Piran. Samo ne z Goričkega...

/ And they actually are. Going to the sea. To Piran. Just not from Goričko...




Obvestilo:
Pri ustvarjanju te zgodbe ni bil poškodovan noben pujs.
Foto: mravljinček
Glavna lika sta izmišljena - njun avtor je Jurij Souček.
Vsaka podobnost z resničnimi osebami ali dogodki je zgolj namerna.

Note:
No pigs were harmed during creation of this story.
Photo: DH
The main characters are fictional - their authors are Elke and Dieter Loewe.
Any similarity to actual persons or events is purely intentional.



mravljica