03 september 2019

Fimo čistka

Pred dnevi sem na FB objavila sliko

s spodnjim besedilom:

Čistka.
Nekateri nekajkrat nošeni, drugi samo prelagani iz škatle v škatlo. Nekateri že kdaj sestavljeni v smiselno celoto, drugi še ne. Nekateri bolj amaterski, drugi zadovoljivi. Nekateri rabijo vrtanje in/ali brušenje, nekateri so direkt za uporabo...
Vsem je pa skupno to, da jih jaz več ne morem videt. In preden jih zabrišem v keson, ponudim, če jih kdo prestreže.
Lahko jih imate zase, lahko jih podarite, sestavite in prodate. Če me omenite kot avtorja, fajn, če ne, ne bo konec sveta.
Oddam jih take, kot so na sliki, v enem paketu.
Če jih hočete, napišite v komentar. Če vas bo več kot en/a, žrebam v nedeljo ob osmih zjutraj.


- - -

V žrebanju je sodelovalo nekaj imen, izžrebana je bila Andra.
Poslala sem ji paket in dobila tale odgovor:

Draga Nataša, najlepši paket na planetu si mi spedinala. Pa tako lepo spakirala,da je bilo skoraj škoda odpirat. Še moji trije,ki jih fimo nikoli ni zanimal so bili čist navdušeni. Taveliki je rekel, če lahko "Unbox-a" paket in je bil čist paf,ko je vrečke ven jemal :)
HVALA iz srca .... širila bom pozitivo in iz tega bodo nastale mega umetnine tudi izpod otorških rok. ZAKON!
HVALA iz srca ... v prave roke je prišlo :) <3
Sharingiscaring! Carica si ...


Za take trenutke in take občutke je vredno :)

Nataša