12 julij 2010

Fotke z morja

PHOTOS FROM THE SEASIDE

Pa ne tiste klasične - trajekt/plaža/zvečer v mestu - fotke z morja. Moje so večinoma nastala na jutranjem solo pohajkovanju - letos sem si zadala, da sem vstajala ob šestih in uživala v hladu in miru (za lenarjenje je bilo dovolj časa tudi pozneje, ko je bilo bolj vroče).

/ But not those classical - ferry/beach/evening in town - photos from the seaside. Mine were usually taken on my morning solo strolls - this year I managed to get up at six every morning and savour the chill and peace (there was enough time for laziness later, as it got hotter).

Nekaj rastlin / A few plants






Sivka (ja, seveda) / Lavender (well, naturally)


Plovila, takšna in drugačna / Different vessels



Nič nisem imela s tem. Res ne. (So še drugi pacienti.) :)
/ I had nothing to do with this. Really. (There are other nuts too.) :)


Fajn je bilo. / It was nice.


mravljica

8 komentarjev:

Neža pravi ...

Kratko, pa sladko :) Ste imeli vi več sreče z vremenom kot mi. Smo šli očitno prezgodaj. V času, ko vas še ni bilo na Pagu, smo se enkrat zapeljali do Mander, pa mi je naselje delovalo preveč apartmajsko. Ne morem verjeti, da sem se spremenila v osebo, ki ji je kampiranje postalo tako všeč.

Vstajanje ob šestih? Ojej, jaz sem bila pa tako vesela, ko sta otroka začela malo kasneje vstajati. Me je šele sonce zbezalo ven iz šotora :)

Luštne fotke!

Kristina pravi ...

Čudovite fotke, me kar prestavijo v zgodnje jutro ob morju. Saj ne, da bi delala gnečo še jaz - do dopusta se ravno toliko odklopim, da spim kot ubita - imam pa večno željo, da bi zlahka zgodaj vstala in se naužila miru ob morju. Mogoče mi uspe letos.

mojca - mka pravi ...

oooooooooooo, kakšni posnetki... jooooj, kakšni posnetki... za odtavat, vsaj v mislih...

Vladuška pravi ...

Odlične 'jutranje' fotografije. Tudi jaz obožujem jutra na morju, ko je vse še tako mirno.

DIDI pravi ...

iii tud lavandico si slikala.. gotovo je bilo lepooo....

Špela pravi ...

Krasne fotke. Pa kar ne morem verjeti, da so drugje tudi pacienti :P Je lušno jutranje pohajkovaje, se strinjam.
Za letos sem si zadala jutranji tek. Zraven gre tudi moj brat, tako da računam na družbo. Ampak povedala mu pa tega še nisem ;)

Nataša pravi ...

Krasne fotke.
Jaz sem pa ravno letos tarnala, da komaj čakam, da mine ša kakšno leto ali dve, da otroka malo zrasteta, da bom lahko tudi jaz spet zgodaj zjutraj pohajkovala ob obali in fotografirala. Zdaj kar ne najdem prave priložnosti.
Obožujem jutra na morju.

Suzana pravi ...

Takoj ko sem zagledala zložene kupčke, sem vedela, da je to v Mandrah :-). Tudi jaz sem lani tam pohajkovala ob jutranjih urah, tako kot ti. Grem prebrskat fotke, se mi zdi, da imam tudi jaz te kupčke. Drugače pa res ni lepšega od zgodnjih jutranjih sprehodov ob morju!