04 oktober 2009

Prva sobota v oktobru


je svetovni dan izdelovanja voščilnic. Letos pa je bila prva sobota v oktobru tudi datum za prvo popoletno srečanje Otoka zakladov. In smo na temo praznika tudi izmenjale in izdelale nekaj voščilnic, poleg tega pa je bilo srečanje tako kot vsakič polno prijetnega druženja, izmenjave daril in idej, delavnic in klepeta.

THE FIRST SATURDAY IN OCTOBER

is the World Card Making Day. But this year, it was also the set date for the first after-summer meeting if the Treasure Island. We celebrated the holiday by exchanging and making some cards, and apart from that, the meeting was - as always - full of pleasant hanging out, exchanging presents and ideas, workshops and chatting.


Moja voščilnica za "mačka v žaklju" / My card for "the cat in the sack"


Tole pa sem dobila jaz (od Alenke - slikico sem "snela" kar z njenega bloga) / I got this one (made by Alenka - I got the photo from her blog)


* Voščilnice, ki so nastale na srečanju, si zaslužijo objavo v posebnem poglavju - takoj ko se bo dalo pokazati fotografije. / The cards made at the meeting deserve a separate post - as soon as I get the photos.

Alenka je organizirala svap škatlic. Moj prispevek: ena modra (sestrica od rdeče, vijoličaste in zelene) / Alenka organised a box swap. My contribution: a blue one (the red one's, the purple one's and the green one's sister)



Tole pa sem dobila jaz (od Aleksandre) / I got this one (made by Aleksandra)



Novembra se spet dobimo. / We'll get together again in November.

mravljica