01 december 2012

Zelo preprost adventni koledar

A VERY SIMPLE ADVENT CALENDER

Obrnilo se je tako, da sem se izdelave letošnjega adventnega koledarja lotila pozno. Skoraj prepozno. Včeraj.
/ It turned out that I waited pretty long to make this year's advent calender. Almost too late. Until yesterday.

Najprej sem imela namen narediti gozdiček iz smrežic - stožce iz zelenega papirja bi postavila na podlago, jih malo okrasila in oštevilčila, nato pa pod vsakega skrila nekaj malega.
Idejo sem opustila, ker sem ugotovila, da cel gozd ne bi imel primernega prostora za celomesečno razstavo.
/ First I wanted to make a little fir tree forest - I planned to make green paper cones, turn them upside down, decorate and number them, and the hide little surprises underneath them.
I abandoned the idea because I realised that there wasn't a suitable place for the entire forest to be exhibited for a month.


Nato sem si pripravila osnove za škatlice, ki bi bile nalepljene na podlago in odprte na zgornji strani, da bi se vanje lahko dalo darilca. Pa mi je zaradi nepredvidenih popoldanskih dogodkov za izdelavo toliko škatlic malo zmanjkalo časa.
/ Then I took some squares and planned to make little boxes with an opening at the top to be adhered to the base and filled with little presents. But due to unforeseen afternoon events, I simply ran out of time to make that many boxes.

Zato sem kvadrate za škatlice samo dvakrat prepognila, spodaj spela s spenjačem, sponke prekrila s slikicami, vse skupaj nalepila na podlago in žepke oštevilčila.
/ Therefore I just folded the squares for the boxes twice, I stapled them at the bottom, covered the stamples with little images, adhered everything to some cardboard and numbered the pockets.


Dvakrat.
/ Twice.


Pogled od zgoraj - žepki so ravno dovolj veliki za kakšen bonbon, liziko, čokoladico, ali pa kartonček, na katerem bo pisalo, kaj bomo počeli ali kam bomo šli skupaj :)
/ A view from above - the pockets are large enough for a candy, a lollipop, some chocolate, or a little card saying what we will do or where we will go together :)


Naj bo vaš december takšen, kot si sami želite.
/ May your December be just the way you'd like it to be.

Nataša