31 december 2008

Preden se obrne nov list

Za zaključek letošnjih ustvarjanj in obdarovanj objavljam še nekaj fotografij prejetih ali podarjenih voščilnic in izdelkov.

BEFORE WE TURN A NEW LEAF

To wrap up this year's creating and giving gifts, I'm posting a few more cards and presents, either received or given.


Najprej voščilnice za swap prazničnih čestitk, ki ga je na Otoku zakladov organizirala Čebelica. / First of all, cards for the holiday card swap organised on the Treasure Island by Čebelica.

Vsaka sodelujoča je izdelala pet enakih ali podobnih voščilnic in jih poslala petim prejemnicam, tako da je na koncu vsaka prejela pet različnih voščilnic. / Every participant made five identical or similar cards and sent them to five recipients, so every one ended up with five different cards.

Ena od mojih / One of mine


Vseh pet / All five


Pa še tiste, ki sem jih prejela: / And those I received:

Tejča76


Lili


Birba


Čebelica


BojaMoja



Darilo za sodelovanje v prazničnem swapu, ki ga je organizirala Tulpika / My present for the participation in the holiday swap organised by Tulpika


Darilo, ki sem ga v istem swapu prejela od Suzy / The present I received from Suzy in the same swap


In še darilo organizatorke zadnjega letošnjega srečanja, Atenke / And the present we got from Atenka who organised this year's last meeting


Na srečanju sem sodelovala tudi v izmenjavi okraskov za novoletno jelko - avtorica te srčkane kroglice je Gumbek / At the meeting, I also participated in the New Year's ornament swap - this cute little bauble was made by Gumbek


Tole FIMO figurico sem dobila od Lili / I got this little FIMO figurine from Lili


Tole krasno vijolično čipko v svečniku mi je naredila Lidočka / This wonderful purple lace in the candle holder was made by Lidočka


Kaja75 pa mi je podarila tole čudovito škatlo, polno papirnih dobrot / And Kaja75 gave me this gorgeous box full of paper delicacies





SREČNO IN USTVARJALNO NOVO LETO 2009 VAM ŽELIM!
I WISH YOU ALL A HAPPY AND CREATIVE NEW YEAR 2009!


mravljica