03 december 2011

Decembrske drobnarije (1)

DECEMBER TIDBITS (1)

V decembru je dobro imeti na zalogi nekaj takega, majhnega, za hec, za majhno pozornost.
/ In December, it's good to have something like this at hand - small, funny or cute, as a little token of attention.


Še posebej če se s tem malo praznijo zaloge materiala. Vsaj malo.
/ Especially if it means that the pile of crafty stuff will get a bit smaller. At least a little bit.


Za tiste, ki še vzdržujemo tradicijo pošiljanja "pravih" voščilnic, so take kljukice kot nalašč za razstavo :)
/ For all of us who are still preserving the tradition of sending "real" cards, such clothes pins are just right for the display :)


Ali za sporočilca, ali kot okrasek na darilni vrečki, ali...
/ Or for little notes, or as a decoration on a gift bag, or...

Nataša

6 komentarjev:

Helena pravi ...

Že sama sem se spogledovala s takšnimi drobnarijami :) Čudovite, pisane!

Tanja pravi ...

Dobro, da si me spomnila. Pred časom sem namreč kupila celo vrečko ščipalk prav z namenom, da jih okrasim in uporabnim na božičnem sejmu, ki ga bomo imele v PGD Stanežiče 19.12. in ob obilici dela sem na to seveda pozabila. Evo danes imam srečo, da si me spomnila in že hitim z delom.

Alenka pravi ...

Luštne , pisane, pa tudi uporabne zadevice.Hitro, domiselno darilce. Pa še zaloge prazniš:):):)

Mateja pravi ...

Zdaj vam kako polepšati dolgočasne ščipalke s katerimi obešamo voščilnice. Krasne so!

Nataša pravi ...

Hvala, punce. Meni so res fajne, za takšno drobno pozornost in precej uporabne. Enkrat sem že delala ene bolj pomladne, tokrat pa sem malo te božične papirčke porabila.

Tanja, Mateja, me veseli :)

Špela pravi ...

Jaz pa z unimi neuglednimi belimi prpnem naše voščilnice... če jih bom kje staknila, , te posnemamo ;)