01 december 2011

Šopek paketkov s sladko vsebino

A BUNCH OF LITTLE PACKETS WITH SOMETHING SWEET INSIDE

In številkami od 1 do 24. Narejen v zadnjem trenutku. Ker nekako nisem pristaš kupljenih - ki so mi ali preveč kičasti ali pa precenjeni.
/ And with numbers from 1 to 24. Made in the last moment. Because I somehow cannot bring myself to buy them - I find them either too kitschy or over-priced.


Poslikan je en, naredila pa sem dva enaka - vsaki svojega.
/ I took a photo of one, but I made two identical ones - one for each girl.


Tisto tam na vrhu druge slike so copatki. Od tega veselega fantiča :)
/ The thing at the top of the second photo are slippers. Belonging to this merry little guy :)



Tudi vam želim vesel in sladek december. Pa naj ne bo preveč stresen.
/ May your December be merry and sweet. And not too stressful.

Nataša

9 komentarjev:

moi pravi ...

Super ideja in izvedba.

Lili pravi ...

Iiiiiiiiii, pa ahhhhhhhh tud tebi. Krasen adventni koledar si si izmislila :), a sta punci disciplinirani ?? Jaz mam svoja dva ( Urša ni problematična :)) na sumu, da bi vse naenkrat pohrustala, pol pa to na nek način prikrila :).

Andreja L. pravi ...

Krasno izgleda in snežak na ograji vso zadevo zelo popestri :-))

Vladuška pravi ...

Ponavadi si uspem narediti december, da ni stresen, ampak da v njem kar najbolj uživam. Upam, da bo tudi letos tako. Meni je všeč ta tvoj adventni koledar.

Andreja pravi ...

Super. Tudi jaz sem letos razmišljala da bi jima sama naredila, pa mi je enostavno zmanjkalo časa.

Špela pravi ...

Super ideja! Pa lepo, da na moža ne pozabiš ;)

flo pravi ...

pohvalno, da si vsakemu naredila svojega. Naši so letos žal ostali brez, mi enostavno ni zneslo :-(

Nataša pravi ...

Hvala vsem za prijazne besede.

Lili, nekoč je bilo treba paketke polniti sproti, zdaj sta pa že toliko veliki, da jima je jasno, kako deluje razpolaganje s čokoladnimi rezervami... ;)

Keti pravi ...

Super ideja, za leto sem že pozna...morda se lotim svojega naslednje leto ;-)