16 december 2011

Za eno, ki ljubi rumeno


za eno, ki skoraj vedno prva stisne "Like" za moje objave
ki skoraj vedno prva pokomentira moje izdelke
s katero imava nekaj istih besed zapisanih čez srce...


Draga Andra, shrani v tej škatli svoje želje in načrte. Jaz vanjo poleg čestitk polagam željo in obljubo, da se bova nekoč dobili na kavi - saj veš, kje ;)


Nataša

8 komentarjev:

Hali pravi ...

Rumena...mhmhm rada imam rumeno barvo, ko takole pospremiš še z lepo besedo kar zažari... prekrasna je!

Lili pravi ...

A sploh veš kok si zlata? Andra lepo jo uporabi, tudi tvoja v rumeni je čudovita.

Tanja pravi ...

Vsakič ko vidim eno tvojo novo v novi barvi si rečem - ta je najlepša in danes je ta najlepša. Najbrž do tvoje naslednje, ki bo spet najlepša.

flo pravi ...

ooooooooooo krasna je in jaz vem da bo Andri všeč :-)

Lidija pravi ...

kot vedno ostajam brez besed, ko vidim te tvoje škatle, ampak tudi sama sem lastnica ene take krasne škatle, zato sem važna

Lidija pravi ...

kot vedno ostajam brez besed, ko vidim te tvoje škatle, ampak tudi sama sem lastnica ene take krasne škatle, zato sem važna

v sliki brez besed pravi ...

Andri je izredno všeč!! Andra je presrečna, Andra bo v rumenem zabojčku čuvala najlepše spomine! NAJLEPŠA HVALA NAtaša - ZLATA si <3
LP, andra
p.s. da ne govorim o čudoviti čestitki,ki se je v paketu skrivala :)))

Nataša pravi ...

Kako zelo me veseli! <3