12 julij 2009

Gremo na obisk

Let's go visit

Slovenski ustvarjalni blogi / Slovenian creative blogs

Seznam obnovljen / List updated: 07.11.2009

Ker je število slovenskih ustvarjalnih blogov zraslo že do zavidljive višine, sem iz seznamov blogov, ki jih spremljamo, pobrala povezave in sestavila tale seznam.
Če tvojega bloga ni na seznamu ali povezava ne deluje, mi prosim sporoči. Seznam se bo posodabljal, na desni strani bo link do te objave.

/ As the number of Slovenian creative blogs has grown considerably, I collected the links from the lists of blogs we regularly read.
If your blog is not on the list or the link is not working, please let me know. The list will be updated, there will be a link to this post in the right-hand column.


mravljica


- - - - - - - - - - - -

Andrejino ustvarjanje * Andreja - Kokos

Anja sanja * Anja

Blackwoman World * Jasmina

BojaMoja ustvarja * Simona

Bolhin svet * Natasha May

Chez moi * moi

Cofki in perlice * dekca

CRAFTY * Anja

ČAROBNA PREJA * Nelya

čas za kreativnost * Maja

Darja ročna dela * Darja Drakšič

Drobtinice * Anja

FIMOLANDIJA * zabica67

frišno novo jutro * PolonaP

Frocek * Sonča

funchi HIŠA NAVDIHA * Mateja

Hali * Hali

Hišica čarovnij * Čarobna hišica

ivanjščica ustvarja * ivanjščica

Jagode & dinozavri * Mateja

JAJA'S LAND * JAJA

Just me and my creations * Roberta

ko te zagrabi * Nataša

Kraljestvo ustvarjanja * Lili

Kreal ustvarja * Kreal

Kreativna raca * Vixi

Kreativni utrinki * Suzi

Kujalnica za posebne dni * gordy

LEPO JE ... * DODO

Lušno in lepo * Mojca

MaleNoreIdeje * Riba

Malo ustvarjalno * Renata

mama Ladka * Ladka

Manuelina ustvarjanja * Manuela

Marby ustvarja * Marby

Marička - Ustvarjanje z in za dušo * Marija - Marička

Marnino veselje * Marna

McCrafty * McCrafty

Mlin Nakitin * Kristina

mo art * Mojca

Moja dolina * Barbi

Moja ljubezen in moje življenje * Mateja

Moje Moje * Maja

Moje ustvarjanje * Snowflake

Moje ustvarjanje in še kaj * Alenka

Moj kotiček... * DIDI

Moj svet * Snežinka

Moj ustvarjalnik... * Beti

Moj ustvarjalni kotiček * mravljica

Moni ustvarja * Moni

NAMO USTVARJA * Namo

Naše vsesortarije * Špela

Nežina ustvarjalnica * Neža - Nenika

Ninsi * Nina

Petrovka * Petrovka

POLIPAP CRAFTER * Maja

Preprosto bogastvo - Simple abundance * Jana

Pri Kokici * Kokica

Prostočasnik * Rada Kos

Rastlinica ustvarja * Rastlinica

Rilček in Kljunček * ma-mi

Slovonske technobe * K in Slovon

Sonja Kepe - ročno izdelane čestitke * Sonja Kepe

Sonjin ustvarjalni kotiček * Sonja

Sprostitev ob ustvarjanju * Sandra

Sultana * Sultana

Suzy * Suzy

Svet moje ustvarjalnosti * Klavdija

Svetovi Tanc * Tanc

Tako preprosto igrivo, ustvarjalno... * Helena

Tanja Ustvarja * Tanja

Tiara dreams * Tiara

Tulpika * Tulpika

Ustvarjalna skrinja * Vladuška

Ustvarjalne drobtinice * Jana

Ustvarjalni trenutki * Aleksandra

Ustvarjati pomeni dvakrat živeti * Urška

Veselje do ustvarjanja * Lidija

Zmenek s Kate * Kate

Želim, voščim, pošiljam........ * Marika Gabez

Živeti ustvarjalno * Petra

Življenje je lepo * Damjana Ž.